Reklamacije i povrat robe

Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun i jamstveni list kao dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke pošte na e-mail adresu [email protected]. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br.41/14, članak 10.), tvrtka A/D Electronic d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor Kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Preporučamo da Kupac odbije primitak iste ali obavezno uz sastavljen i potpisan zapisnik o oštećenju ili u prisustvu kurira otvori i pregleda ispravnost pošiljke.

Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ukoliko Kupac, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijesti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Sve reklamacije, osim skrivenih mana, u vezi oštećenja ili manjka robe Kupac je dužan prijaviti unutar 72 sata od primitka pošiljke.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni ili oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio A/D Electronic d.o.o. internet prodavaonici bez isporuke Kupcu i slično), A/D Electronic d.o.o. ne preuzima odgovornost na "prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenske proizvode Kupcu u najkraćem roku. A/D Electronic d.o.o. zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

U slučaju opravdane reklamacije, omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Reklamiranu oštećenu i neispravnu robu može se predati u najbližu poslovnicu A/D Electronic d.o.o. ili zatražiti organiziranje prikupa o trošku A/D Electronic d.o.o. organizira se ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da Kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak robe. Kupac može vratiti proizvod na trošak Prodavatelja jedino u dogovoru s A/D Electronic d.o.o. koji daje nalog ugovorenoj kurirskoj službi. Ukoliko Kupac na svoju ruku plati povrat robe, ne može zahtijevati povrat sredstava za transport.

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, Kupcu će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ukoliko Kupac ne prihvati takvu ponudu A/D Electronic d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun Kupca s kojeg su sredstva uplaćena.

U slučaju neopravdane reklamacije u jamstvenom roku trošak prikupa snosi Kupac. Također će se za neopravdano reklamiran proizvod naplatiti postupak ispitivanja ili detekcije kvara prema važećem cjeniku Prodavatelja.

Povratak na vrh